Breaking News

پیسے کو سلام ہے۔!! آصف زرداری کے سمدھی بختاور بھٹو کے سسر ارب پتی کیسے بنے؟ وہ اس وقت کہاں اور کیا کر رہے ہیں؟ تہلکہ خیز انکشاف ہوگیا

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) پیسے کو سلام ہے، آصف زرداری کے سمدھی بختاور بھٹو کے سسر ارب پتی کیسے بنے؟ وہ اس وقت کہاں اور کیا کر رہے ہیں؟ تہلکہ خیز انکشاف ہو گیا۔ ذرائع کے مطابق اس وقت ایک بحث زور پکڑ رہی ہے کہ آصف علی زرداری کے سمدھی اور بختاور بھٹو کے سسر یونس چوہدری کے بارے میں بڑے انکشافات سامنے آ رہے ہیں۔

ذرائع کے مطابق اس وقت ایک معروف مصنف کی تحریر کردہ کتاب سیلف میڈ آئل مین ، رئیل اسٹیٹ انویسٹر، داستان گیر اور “گندگی سے سڑکیں بلیک گولڈ تک” میں آصف علی زرداری کے سمدھی کے بارے میں ہوش ربا انکشافات نے پاکستانیوں کے رونگٹے کھڑے کر دیئے ہیں‌۔ یہ مصنف لکھتے ہیں کہ یہ ایک سچے امریکی خواب کی ایک کہانی ہے۔ یونس چودھری نے تیل اور گیس کے کاروبار میں 1979 میں ایک ایسی تارکین وطن کی حیثیت سے شروعات کیں‌۔ اس مورخ نے مزید انکشاف کیا ہے کہ یونس چوہدری پڑھے لکھے نہیں لیکن اربوں ڈالرز کے مالک ہیں‌ ، آخراس کی وجہ یہ ہے کہ یہ ان افراد میں سے ایک ہیں جن کی آمدن کے ذرائع کا کسی کوپتہ نہیں۔ صرف امریکہ میں ایک بہتر زندگی کا خواب یہ کیسے ممکن نہیں ہے ۔ یونس چوہدری کی صلاحیتوں کے بارے میں انکشاف ہوا ہےکہ ان میں کچھ خوبیاں بھی‌ ہیں ، وہ سخت محنت کرنے والے ہیں‌۔ مستقل مزاجی کے مالک ہیں‌ اور کبھی شکست کو قبول نہ کرنے کی انوکھی صلاحیت کے ذریعہ وہ تیل اور گیس کی نجی کمپنیاں رئیل اسٹیٹ ہولڈنگز کا مالک ہیں‌۔ اس شادی کے بارے میں سوشل میڈیا پر کافی بحث جاری ہے۔

About Admin

Check Also

پی ٹی آئی کو دھچکا! اہم ترین رہنماء کو انتخابات کے لیے نا اہل قرار دے دیا گیا

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) ضمنی الیکشن سے قبل پاکستان تحریک انصاف کو بڑا جھٹکا لگ گیا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *