Breaking News

مریم اورنگزیب کی سیاست میں انٹری کے پس پردہ کہانی منظرعام پر

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) اس کی ماں طاہرہ اشرف ” ہولی فیملی ہسپتال ” میں آٹھویں گریڈ کی ہیلتھ ورکر تھی ۔۔۔ 1990 میں اُسے نواز شریف کی ماں کی خدمت کرنے کے لئے دو مہینے کے لئے بطور نرس پرائم منسٹر ہاؤس بھیجا گیا ۔ وہاں وہ نواز شریف کی آنکھ کو ایسی بھا گئی ۔

 

کہ آٹھویں گریڈ کی ورکر کو 17 ویں گریڈ پر نا قابلِ یقین طور پر پہنچا دیا گیا۔ حالانکہ اُس کی تعلیم صرف مڈل تھی ۔۔ اس کے نتیجے میں اُس نے مسلم لیگ نواز کے ورکر مسٹر اورنگزیب سے شادی کرنے کے لئے اپنے سابقہ شوہر سے طلاق لے لی جو اسلام آباد میونسیپلیٹی میں 10 ویں گریڈ کا ملازم تھا ۔۔۔ اگلے دس سالوں میں وہ نواز فیملی کے قریب سے قریب تر ہوتی گئی کہ نواز شریف کی والدہ انجکشن سے متعلقہ علاج اُس کی نگرانی میں کروانے کو اہمیت دیتی تھیں ۔۔۔اُس کی جائیداد ایک کمرے کے کرائے کے گھر سے بڑھتی ہوئی 6 کروڑ پر ایک شاندار تین کنال کے بنگلے اور دو مارکیٹوں جن کی قیمت قریب 80 کروڑ اور آبپارہ مارکیٹ میں ایک ڈیپارٹمنٹ جس کی قیمت قریب 18 کروڑ تھی ، تک پہنچ گئی ۔۔ مریم اورنگزیب کی ماں جو اب طاہرہ اورنگزیب بن چکی تھی ، نے 2001 میں مشرف کیمپ جوائن کر کے نواز شریف کو غدارِ وطن قرار دے دیا ۔۔ اس کے ثبوت وہ ٹی وی انٹرویوز ہیں جن میں وہ مشرف کا دفاع اور نواز شریف کو بے ایمان سیاستدان کہتی نظر آتی ہے۔ طاہرہ اورنگزیب نے تحریری معافی نامہ لکھ کر نواز شریف سے معافی مانگ کر دوبارہ 2008 میں نواز لیگ جوائن کر لی۔

 

نواز شریف کی والدہ نے اسے معاف کر دیا اور اس شرط پر اُسے سینیٹر بنا دیا گیا کہ وہ دوبارہ کبھی نواز شریف کو دھوکا نہیں دے گی ۔۔۔ طاہرہ اورنگزیب نے اس بارے میں بطور ثبوت تحریری اقرار نامہ بھی دیا ۔۔ پھر 2013 میں نواز شریف کی ماں نے نواز شریف سے کہا کہ طاہرہ کے پہلے خاوند سے پیدا ہوئی بیٹی مریم ، جو گریجویٹ بھی نہیں تھی ، کو سینٹ میں ایک سیٹ دے دے ۔۔اب حالیہ صورتِ حال یہ ہے کہ طاہرہ اورنگزیب صاحبہ ، جو ایک غریب طبقے سے تعلق رکھتی اور 1990 میں جس کا اپنا گھر بھی نہیں تھا ، آج راولپنڈی میں بہت بڑی جاگیردار ہے ۔۔ اُس کی جائیداد کی اندازً قیمت اِس وقت 150 کروڑ ہے ۔۔۔ اسلیئے جب مریم اورنگزیب ، نواز شریف کا دفاع کر رہی ہوتی ہے تو دراصل وہ اِس بات کا قرض اتار رہی ہوتی ہے کہ جو نواز فیملی نے آج انہیں بنا دیا ہے ۔۔۔ اب آپ مریم اور اس کی ماں سے کیسے امید کر سکتے ہیں کہ وہ ملک کی وفادار ہوں اور کرپٹ نہ ہوں جبکہ وہ پھل ہی کرپشن اور بد دیانتی کا ہیں۔ ہم اپنے ان سیاستدانں سے کچھ بھی اُمید نہیں رکھ سکتے۔

About Admin

Check Also

ٹھیک ایک سال بعد کیا ہونیوالا ہے ؟ نصرت جاوید نے موجودہ مہنگائی کی لہر کے پیچھے چھپی کہانی بے نقاب کردی

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) نامور کالم نگار نصرت جاوید اپنے ایک کالم میں لکھتے ہیں ۔۔۔۔۔۔بارہا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *