Breaking News

پریانتھا کمارا کے تابوت پر کیا لکھا گیا ہے؟ اینکر پرسن اجمل جامی نے ایسا سوال اٹھا دیا کہ پاکستانیوں کے سر شرم سے جھک جائیں

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) سیالکوٹ میں ہجوم کے ہاتھوں تشد د کا نشانہ بن کر ہلا ک ہونے والے سری لنکن شہری پریانتھا کمارا کی باقیات لاہور میں موجود ہیں جنہیں پیر کو سری لنکا روانہ کیا جائے گا۔ اینکر پرسن اجمل جامی نے پریانتھا کمارا کے تابوت کی تصویر شیئر کی ہے ۔

جو کہ نیچے دیکھی جا سکتی ہے عمومی طور پر تابوت میں چہرے کا حصہ شیشے کا ہوتا ہے لیکن پریانتھا کا تابوت مکمل طور پر لکڑی کا ہے جس پر سر کے حصے کی نشاندہی کیلئے “ہیڈ” کا لفظ لکھ کر تیر کا نشان بنایا گیا ہے۔ اجمل جامی نے پریانتھا کے تابوت کی تصویر شیئر کرتے ہوئے سوال اٹھایا کہ سری لنکا والے اس تابوت کو کیسے وصول کریں گے؟ پھر انہوں نے خود ہی اس کا جواب دیتے ہوئے افسوس کا اظہار کیا اور معافی بھی مانگی۔ جبکہ  سیالکوٹ واقعہ میں سری لنکن شہری پریانتھا کو بچانے کی کوشش کرنے والے فیکٹری ورکر کی شناخت ہوگئی ۔ سیالکوٹ واقعہ کی ایک فوٹیج سامنے آئی ہے جس میں فیکٹری ورکرز کی جانب سے سری لنکن شہری پریانتھا کو بچانے کی کوشش کی جارہی ہے۔ورکرز پریانتھا کو چھت پر لے جاتے ہیں مگر ہجوم وہاں بھی پہنچ جاتا ہے اور چند افراد کی پریانتھا کو بچانے کی کوشش رائیگاں چلی جاتی ہے۔پریانتھا کو بچانے کے کوشش کرنے والے فیکٹری ورکر کی شناخت عدنان ملک کے نام سے ہوئی ہے جو کہ فیکٹری میں پروڈکشن مینجر کے طور پر کام کرتے تھے۔ نیچے تابوت کی تصویر دیکھئے۔

About Admin

Check Also

انا للہ واناالیہ راجعون۔۔۔اچانک انتقال سابق وزیر خارجہ حنا ربانی کھر کے گھر صف ماتم بچھ گئی

اسلام آباد(نیوز ڈیسک)اس میں کوئی شک نہیں کہ ہر انسان نے موت کا ذائقہ چکھنا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *