Breaking News

چھ فٹ لمبا سانپ سوتی ہوئی لڑکی کی ایسی جگہ گھس گیا کہ اسے پتا تک نہیں چلا پھر ڈاکٹروں نے سانپ کوکس طرح نکالا ؟ ناقابل یقین واقعہ

اسلام آباد(نیوز ڈیسک)اس دنیا میں ایسے ایسے عجیب و غریب واقعات سامنے آ رہے ہیں کہ جن کو جان کر انسان کو قطعی طور پر یقین ہی نہیں آتا اب ایک ایسا ہی عجیب و غریب واقعہ روس میں پیش آیا ہے جسے جان کر آپ کو بالکل بھی یقین نہیں آئے گا۔

خوفناک فوٹیج میں، ایک 4 فٹ لمبے سانپ کو ایک روسی خاتون کے منہ سے جراحی کے ذریعے نکال دیا گیا جب رینگنے والا جانور اس میں گھس گیا۔ مبینہ طور پر داغستان کے گاؤں لیواشی سے تعلق رکھنے والی یہ خاتون سو رہی تھی کہ ایک بڑا سانپ اس کے اندر رینگنے لگا اور اسے خبر نہ ہوئی۔ جب وہ بیدار ہوئی تو اس کی طبیعت ناساز تھی اور اسے ہسپتال لے جایا گیا۔ ایک بار جب ڈاکٹروں کو معلوم ہوا کہ اس کے اندر کچھ ہے تو اسے جنرل اینستھیزیا کے تحت ڈالا گیا اور اس کے گلے میں ایک ٹیوب ڈالنی پڑی۔ وائرل ہونے والی ایک ویڈیو میں ڈاکٹروں کو کسی چیز کو باہر گھسیٹنے کے لیے اندر پہنچتے دیکھا جا سکتا ہے۔ ان کے مکمل صدمے اور وحشت کے لیے، یہ ایک بڑا سانپ تھا۔ یہ نہیں بتایا گیا کہ سانپ زندہ تھا یا مردہ جب اسے کھینچ کر باہر نکالا گیا تھا یا مریض کے اندر کتنی دیر رہا تھا۔ طبی عملے نے، ان کی وحشت ان کے تاثرات سے عیاں تھی، مریض کے پاس واپس آنے سے پہلے سانپ کو کچرے کے ڈبے میں پھینک دیا جو پوری طرح بے ہوش تھا۔ ڈیلی میل کی ایک رپورٹ کے مطابق گاؤں میں ایسے واقعات عام ہیں اور لوگوں کو بار بار تنبیہ کی جاتی ہے کہ وہ باہر سونے سے گریز کریں۔ اسی طرح کا ایک واقعہ ہفتے کے آخر میں بھی سامنے آیا جب ایک بڑے کیڑے کو، جو 17 سال سے ایک چینی شخص کے جسم کے اندر رہ رہا تھا، بالآخر ڈاکٹروں نے اسے نکال دیا۔ چین میں ڈاکٹروں نے ایک آدمی کے دماغ کے اندر رہنے والے 5 انچ لمبے زندہ کیڑے کو نکالنے کے بعد ایک جھٹکا لگا دیا۔

About Admin

Check Also

بچے وقت سے پہلے کیوں بالغ ہونے لگے ہیں؟

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) آج کل بچوں کا وقت سے پہلے بالغ یعنی جوان ہونے کا …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *