Breaking News

خوفناک زلزلے کے 16 سال مکمل ہو گے اور حدیقہ کیانی کا بیٹا بھی 16 سال کا ہوگیا۔ صرف 2 دن کا تھا جب ماں باپ اس سانحے میں جان دھو بیٹھے جب بچہ اٹھایا تو وہ رو رہا تھا ان کی بانہوں میں آتے ہی ۔۔۔۔۔

آج سے پندرہ سال پہلے ، حدیقہ کیانی نے زلزلے سے یتیم بچے کو گود لیا۔ اپنے بیٹے ناد علی کی تصاویر شیئر کرتے ہوئے حدیقہ نے کہا کہ آج ایک چھوٹے بچے کی حیثیت سے وہ ایک نرم دل ، انسانیت سے محبت کرنے والا انسان بن گیا ہے۔ ناد علی کو ہمیشہ اپنی ماں پر فخر کرنا چاہیے۔

پاکستان کی معروف گلوکارہ حدیقہ کیانی نے اپنے 15 سالہ بیٹے کی سالگرہ کے موقع پر کچھ خوبصورت تصاویر شیئر کی ہیں جس کے ساتھ انہوں نے اپنے جذبات کا اظہار بھی کیا ہے۔سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر انہوں نے اپنے بیٹے ناد علی کے بچپن اور حالیہ تصاویر شیئر کی اور مبارکباد دی۔ گلوکارہ حدیقہ کیانی نے کہا کہ آج سے 15 سال پہلے اللہ نے مجھے ایک پیارے بیٹے سے نوازا تھا ، آج وہ چھوٹا بچہ ایک نرم دل ، انسانیت سے محبت کرنے والا شخص بن گیا ہے جس کے دل میں ہمارے لیے بہت عزت ہے۔اس نے مزید لکھا ، “ناد علی ، آپ کو سالگرہ مبارک ہو۔ اپنے چچا کو فخر محسوس کرتے رہیں۔ ” واضح رہے کہ آج سے 15 سال قبل گلوکارہ حدیقہ کیانی نے 2005 میں بالاکوٹ میں آنے والے تباہ کن زلزلے کے بعد ایک یتیم بچے کو گود لے کر انسانیت کی مثال قائم کی تھی۔یہ بچہ ناد علی تھا جو اس خوفناک زلزلے سے صرف چار دن پہلے پیدا ہوا تھا اور اس نے پیدا ہونے کے صرف چار دن بعد اپنے والدین کو کھو دیا تھا۔ کل یہ چھوٹا لڑکا 15 سال کا ہو گیا۔ پاپ گلوکارہ حدیقہ کیانی نے اپنے بیٹے کی سالگرہ کے موقع پر تصاویر شیئر کی ہیں جس کے ساتھ انہوں نے اپنے جذبات کا اظہار بھی کیا ہے۔ تفصیلات کے مطابق سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر شیئر کیے گئے اپنے پیغام میں پاپ گلوکارہ حدیقہ کیانی نے اپنے بیٹے ناد علی کو اپنے بچپن اور حالیہ دنوں کی تصاویر شیئر کرکے مبارکباد دی۔

About Admin

Check Also

کیا آپ جانتے ہیں کہ اگر آپ میں یہ 9علامات ہیں تو آپ زندگی میں کبھٰی بھی ٰٰامیر نہیں ہوں گے

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) ایسی بہت سی باتیں یا عادتیں ہیں، جن کے بارے میں کہا …

Leave a Reply

Your email address will not be published.