Breaking News

مسلم لیگ ن کیلئے بڑا سیاسی نقصان ،پنجاب کی سیاست کے اہم نام، سابق لیگی رکن اسمبلی نے تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کر لی

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) سیاست میں کچھ بھی ہو سکتا ہے لیکن جو کچھ اب ہوا ہے وہ کسی کے وہم و گمان میں بھی نہ تھا۔ مسلم لیگ ن کیلئے بڑا سیاسی نقصان، پنجاب کی سیاست کے اہم نام، سابق لیگی رکن اسمبلی نے تحریک انصاف میں شمولیت اختیار کر لی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف نے مسلم لیگ ن کی بڑی سیاسی وکٹ اڑا لی۔ این اے 117 ننکانہ صاحب سے تعلق رکھنے والے مسلم لیگ ن کے سابق رکن اسمبلی طارق باجوہ نے تحریک انصاف میں شمولیت کا فیصلہ کیا ہے۔ بتایا گیا ہے کہ طارق باجوہ نے 2018 کے عام انتخابات میں آزاد حیثیت میں الیکشن لڑ کر 69 ہزار سے زائد ووٹ حاصل کیے تھے۔ طارق باجوہ مسلم لیگ ن کے امیدوار سے محض ڈھائی ہزار سے کچھ زائد ووٹوں سے شکست کھا گئے تھے، جبکہ اسی حلقے میں تحریک انصاف کے امیدوار نے بھی 67 ہزار سے زائد ووٹ حاصل کیے تھے۔ میڈیا رپورٹس کے مطابق طارق باجوہ نے بدھ کے روز بنی گالہ میں عمران خان سے ملاقات کی اور اس موقع پر تحریک انصاف میں شمولیت کا باقاعدہ اعلان کیا۔ طارق باجوہ کی شمولیت کے بعد تحریک انصاف نے این اے 117 ننکانہ صاحب سے انہیں ہی قومی اسمبلی کی نشست کیلئے ٹکٹ جاری کرنے کا فیصلہ کیا ہے، جبکہ 2018 کے عام انتخابات میں تحریک انصاف کی جانب سے الیکشن لڑنے والے امیدوار کو اب شیخوپورہ سے ٹکٹ جاری کیا جائے گا۔  دوسری جانب عمران خان نے سیلاب متاثرین کیلئے مزید کروڑوں روپے کی امداد اکٹھی کر لی، گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران پنجاب اور خیبرپختونخواہ کے سیلاب متاثرین کی امداد کیلئے بنائے گئے اکاونٹس میں 20 لاکھ ڈالرز سے زائد موصول۔ تفصیلات کے مطابق ملک بھر میں سیلاب متاثرین کے لیے تحریک انصاف کے چیئرمین اور سابق وزیراعظم عمران خان کی اپیل پر مزید 44 کروڑ روپے سے زائد اکٹھے کر لیے گئے۔

About Admin

Check Also

قبل از وقت انتخابات ہوئے تو کون سی جماعت فائدے میں رہے گی؟ سیاسی ماہرین نے عوام کو صاف صاف بتا دیا

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) پاکستان میں جاری سیاسی و معاشی بحران کے تناظر میں بعض ماہرین …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *