Breaking News

شادی کے بعد لڑکیاں موٹی کیوں ہو جاتیں وہ باتیں جو اکثر لوگوں کو معلوم نہیں ہیں

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) ذہنی تندرستی بھی موٹاپے کا سبب بنتی ہے ، لہذا شوہر اور بیوی میں بھی موٹاپا کا رجحان شروع ہو جاتا ہے۔ اس کی بہت سی وجوہات ہو سکتی ہیں۔ شادی کے بعد ، جوڑے اکثر گھر سے باہر کھانا کھاتے ہیں اور چربی لگانا شروع کردیتے ہیں ، لیکن انہیں احساس ہوتا ہے۔

کہ شادی کے تین ماہ بعد جب ان کے کپڑے ان میں پھنس جاتے ہیں تو وہ موٹے ہوجاتے ہیں۔ شادی کے بعد ، خواتین کو اپنے کھانے کے ذریعہ اپنے شوہر کو بہکانے کی شدید خواہش ہوتی ہے۔ اس خواہش کو پورا کرنے کے لئے وہ بہت اچھا اور لذیذ کھانا تیار کرتے ہیں اور اس کے نتیجے میں شوہر اور بیوی دونوں موٹے ہوجاتے ہیں۔ شادی کے بعد موٹے ہونے کی ایک بنیادی وجہ یہ بھی ہوسکتی ہے کہ جب تک وہ سنگل ہوں ، وہ زندگی کے ساتھی کی تلاش کے بارے میں فکر مند رہتے ہیں ، جو شادی کے بعد ان کی جان لے لیتا ہے اور ذہنی طور پر انھیں پرسکون کرتا ہے۔ چونکہ ذہنی تندرستی بھی موٹاپے کا باعث بنتی ہے ، اس لئے جوڑوں میں بھی موٹاپا ہونے لگتا ہے۔ یہ اکثر دیکھا گیا ہے کہ وہ عورتیں جو شادی سے پہلے کھانا کھاتی ہیں وہ شادی کے بعد اس معاملے میں پتلا اور ہوشیار رہتی ہیں۔ لاپرواہ ہوجاؤ۔ خواتین میں یہ ایک نفسیاتی مسئلہ ہے کہ شادی سے پہلے وہ اچھے شوہر کی تلاش میں خوبصورت نظر آنا چاہتی ہیں اور شوہر ملتے ہی وہ لاشعوری طور پر مطمئن ہوجاتی ہیں اور اپنی غذا کے بارے میں بھی لاپرواہ ہوجاتی ہیں جس کی وجہ سے وہ موٹا ہوجاتی ہیں۔ مردوں میں بھی یہی رجحان پایا جاتا ہے۔

About Admin

Check Also

کبھی ایسا بھی ہوتا ہے۔۔۔ 30سال پہلے صوابی سےلاپتہ ہونیوالا شخص اچانک گھرپہنچ گیا، گھر والوں کی خوشی زیادہ دیر قائم نہ رہی ، صرف آدھے گھنٹے بعد کیا کہہ کر دوبارہ کہاں چلا گیا؟

اسلام آباد(نیوز ڈیسک) موضع ڈاگئی ضلع صوابی سے تیس سال قبل پُر اسرار طور پر …

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *